TRT Haber’in “3 bin yıllık cami restore edildi” başlıklı haberi tepki topladı!

TRT Haber’in “3 bin yıllık camii restore edildi” şeklinde paylaştığı haber, okuyucular tarafından tepki topladı. Kullanıcılardan gelen uyarı ve tepkiler üzerine TRT Haber, düzeltmeye gitti.
Eklenme Tarihi: 09.09.2019 20:18:00 - Güncellenme Tarihi: 09.09.2019 20:19:56

TRT Haber’in “3 bin yıllık camii restore edildi” şeklinde paylaştığı haber, okuyucular tarafından tepki topladı. İslamiyet tarihinin 1500 yıla dayandığına işaret ederek tepki gösteren okuyucular, kısa sürede haberin düzeltilmesini sağladı.   TRT Haber’in resmi Twitter hesabında söz konusu haberin tweetine ise ulaşılamıyor.


Twitter’da paylaşılan görsel, yaklaşık bin 500 kullanıcı tarafından retweet edilirken 4 bin kullanıcı tarafından da beğenildi.

Teyit.org'a yapılan ihbar üzerine, haber içeriğinin doğru olduğu ancak başlığın sonradan değiştirilerek büyük bir hata yapıldığı anlaşıldı. 

Söz konusu sayfanın 20 Nisan 2018 tarihli archive.org’dan alınmış görüntülerine bakıldığında haberin başlığının “3 bin yıllık cami restore edildi” şeklinde olduğu görülebiliyor. Haberin spotunda ise “Muğla’da bir Stratonikeia Antik Kenti’nde bulunan 3 bin yıllık cami 1 yılda restore edildi” ifadeleri yer alıyor.



Ancak, başlık ve spot bilgilerinin değiştirilmesine rağmen halen haberin linkinin “http://www.trthaber.com/haber/kultur-sanat/3-bin-yillik-cami-restore-edildi-361721.html” şeklinde olduğu görülüyor.

Google’da yapılan aramalarda da haber linkinin halen “3 bin yıllık cami restore edildi” şeklinde olduğu dikkati çekiyor.



http://www.enpolitik.com/haber/315971/trt-haberin-3-bin-yillik-cami-restore-edildi-baslikli-haberi-tepki-topladi.html

Sizin Yorumunuz:

*
*